Search This Blog

Friday 12 August 2011

Peace of Mind (POM)

Assalamualaikum
malam ni aku menulis lagi blog ni...keadaan aku yang kurang sihat (selsema dan batuk) menyukarkan lagi untuk aku menulis apa yang aku nak fikirkan.
hari ni aku berbincang dan membuat ulangkaji bagi pelajar Tingkatan 6P1PP mengenai topik yang mungkin masuk di dalam ujian 1 pada 18/08 nanti...aku berharap anak didik aku mampu menjawab dengan baik soalan seni visual yang bakal..All the best!

malam ni juga, aku dapat rakaniaga baru iaitu cikgu tuan syed dr SMK Kota Masai 2 yang berminat dengan product Garam Buluh yang telah memberikan kesan yang positif terhadap penyakit lenguh sendi beliau dan juga ghout yang dihidapi oleh isteri beliau...

semoga ketulusan dan kejujuran ini akan memberikan erti sebuah kejayaan yang manis buat aku nanti. Insya-Allah!

No comments:

Post a Comment