Search This Blog

Tuesday 23 November 2010

POST-MORTEM PERTAMA


Assalamualaikum
Alhamdulillah...tiga hari aku dan rakan kongsi berada di bumi Pontian. Meninjau dan memberi pendedahan kepada masyarakat setempat mengenai produk hai-o. Banyak respond positif yang aku dapat dan memberi pengalaman dan peluang untuk aku meluaskan lagi empayar network perniagaan di daerah ini.

Terima kasih aku ucapkan kepada CDM Rosnita dan CDM Fuad yang banyak memberi didikan dan tunjuk ajar kepada aku tentang erti perjuangan sebenar di dalam perniagaan network ini.

Aku duduk bersama 3 rakaniaga di Pasir Gudang di Restoran PG Taman Mawar (Shahrul, Fardzan dan Rafi) merangka, mengatur tindakan dan strategi seterusnya untuk melebarkan lagi sayap BAMBOO di bumi Pasir Gudang.Tahniah Fardzan kerana berjaya memperolehi 5 prospek berpotensi di expo Pontian.

WINNING WITH TEAMWORK

No comments:

Post a Comment